Page 1 of 1

D8000 series Need HELP

Posted: 18 Jan 2018, 19:44
by MrSoul
Доброго времени суток.
Уважаемые администраторы, форумчане
Прошу вашей помощи в решении проблемы с запуском приложения.
При его запуске появляется окно с сообщением "Соединение" и на этом все.
Данное окно может висеть и час и два, толку нет, не запускается.
Выходить тоже, не выходит. Только с помощью включения и выключения телевизора.
Помогите, пожалуйста, решить данную проблему.
Плейлистов никаких не загружал.
Это первая установка и запуск на данном телевизоре.
Проблемы с интернетом нет, другие приложения работают исправно.

За ранее спасибо за помощь.

PS:Прошу прощения если данный вопрос уже поднимался, но решение своей проблемы я не нашел. Буду благодарен, если направите в нужную тему.

PSS: На другом телевизоре UE22H5610 работает исправно.

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 19 Jan 2018, 06:44
by AYE
I have the exact same problem the last two days. Any help is appreciated.

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 20 Jan 2018, 12:25
by punkisdead
Same problem here, 46D5500
Please help

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 21 Jan 2018, 03:56
by AYE
Dear Admin,
Please help us. There are many of us having this problem. SSIPTV still not working in (Samsung D series in my case) ! It starts to connects and the message "connection" appears, It stays like that forever in this loop. I deleted the APP many time and reinstalled it. But still the same. There is nothing wrong with my internet connectivity. All other Apps work fine except SSIPTV. It seems to me this is happening at the site link has been modified or altered.
Thank you for your help

Elezzabi

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 22 Jan 2018, 00:48
by AYE
Thanks to Evgenii hard work, the SSIPTV is working now on Samsung D series.

I appreciate your help and your time to resolve this issue.

Kind regards

Elezzabi

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 08 Sep 2018, 11:37
by Crank
Hello,
I have the same issue since last evening, SSIPTV still not working in (Samsung D Series).
It starts to connects and the message:“ An error occurred while connecting, next connection in 3..2…1… -> An error occurred while connecting“
I reset the Smart TV settings, then installed the APP several times (IP: 91.122.100.196).
Until yesterday the APP had worked without problems for 3 months, someone else has similar problems?
The only thing I did change, was the playlist (torrent-tv page m3u).
Bye
Nina

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 08 Sep 2018, 20:19
by ram2704
Доброго времени суток, Админ!

Помогите, пжл, разобраться с запуском приложения SS-IPTV.
В наличии ТВ Samsung UE40D7000LS (2011).
По инструкции ввел IP под Develop, установил приложение.
При запуске появляется сообщение "Во время загрузки произошла ошибка..."
Через три секунды сообщение повторяется.

Прошу помочь, т.к. в мануале указано, что с D-серией приложение работает.
Спасибо.

Re: D8000 series Need HELP

Posted: 09 Sep 2018, 17:47
by Crank
Thank you from Germany, SS IPTV App works again.
Samsung D8000;)
Bye