D8000 series Need HELP

Особенности работы приложения на телевизорах Samsung
Post Reply
MrSoul
Ensign
Ensign
Posts: 1
Joined: 18 Jan 2018, 19:29
TV Model: Samsung UE40D8000, Samsung UE22H5610
Ukraine

D8000 series Need HELP

Post by MrSoul »

Доброго времени суток.
Уважаемые администраторы, форумчане
Прошу вашей помощи в решении проблемы с запуском приложения.
При его запуске появляется окно с сообщением "Соединение" и на этом все.
Данное окно может висеть и час и два, толку нет, не запускается.
Выходить тоже, не выходит. Только с помощью включения и выключения телевизора.
Помогите, пожалуйста, решить данную проблему.
Плейлистов никаких не загружал.
Это первая установка и запуск на данном телевизоре.
Проблемы с интернетом нет, другие приложения работают исправно.

За ранее спасибо за помощь.

PS:Прошу прощения если данный вопрос уже поднимался, но решение своей проблемы я не нашел. Буду благодарен, если направите в нужную тему.

PSS: На другом телевизоре UE22H5610 работает исправно.

AYE
Ensign
Ensign
Posts: 10
Joined: 19 Jan 2018, 06:29
TV Model: Samsung UN55D6300SF
Canada

Re: D8000 series Need HELP

Post by AYE »

I have the exact same problem the last two days. Any help is appreciated.

punkisdead
Ensign
Ensign
Posts: 1
Joined: 20 Jan 2018, 12:13
TV Model: 46D5500
Turkey

Re: D8000 series Need HELP

Post by punkisdead »

Same problem here, 46D5500
Please help

AYE
Ensign
Ensign
Posts: 10
Joined: 19 Jan 2018, 06:29
TV Model: Samsung UN55D6300SF
Canada

Re: D8000 series Need HELP

Post by AYE »

Dear Admin,
Please help us. There are many of us having this problem. SSIPTV still not working in (Samsung D series in my case) ! It starts to connects and the message "connection" appears, It stays like that forever in this loop. I deleted the APP many time and reinstalled it. But still the same. There is nothing wrong with my internet connectivity. All other Apps work fine except SSIPTV. It seems to me this is happening at the site link has been modified or altered.
Thank you for your help

Elezzabi

AYE
Ensign
Ensign
Posts: 10
Joined: 19 Jan 2018, 06:29
TV Model: Samsung UN55D6300SF
Canada

Re: D8000 series Need HELP

Post by AYE »

Thanks to Evgenii hard work, the SSIPTV is working now on Samsung D series.

I appreciate your help and your time to resolve this issue.

Kind regards

Elezzabi

Crank
Ensign
Ensign
Posts: 2
Joined: 08 Sep 2018, 11:20
TV Model: Samsung D8000
Germany

Re: D8000 series Need HELP

Post by Crank »

Hello,
I have the same issue since last evening, SSIPTV still not working in (Samsung D Series).
It starts to connects and the message:“ An error occurred while connecting, next connection in 3..2…1… -> An error occurred while connecting“
I reset the Smart TV settings, then installed the APP several times (IP: 91.122.100.196).
Until yesterday the APP had worked without problems for 3 months, someone else has similar problems?
The only thing I did change, was the playlist (torrent-tv page m3u).
Bye
Nina

ram2704
Ensign
Ensign
Posts: 1
Joined: 08 Sep 2018, 19:50
TV Model: Samsung UE40D7000LS
Russia

Re: D8000 series Need HELP

Post by ram2704 »

Доброго времени суток, Админ!

Помогите, пжл, разобраться с запуском приложения SS-IPTV.
В наличии ТВ Samsung UE40D7000LS (2011).
По инструкции ввел IP под Develop, установил приложение.
При запуске появляется сообщение "Во время загрузки произошла ошибка..."
Через три секунды сообщение повторяется.

Прошу помочь, т.к. в мануале указано, что с D-серией приложение работает.
Спасибо.

Crank
Ensign
Ensign
Posts: 2
Joined: 08 Sep 2018, 11:20
TV Model: Samsung D8000
Germany

Re: D8000 series Need HELP

Post by Crank »

Thank you from Germany, SS IPTV App works again.
Samsung D8000;)
Bye

Post Reply